måndag, januari 28, 2008

"en skogshuggare goes pimp"

Större delen av dagen har spenderats med världens bästa Niklas, när jag steg av ettan fick jag en mindre chock, Niklas hadei nte längre axellångt hår och okontrollerat skägg utan var riktigt fin i sin nya stil. Sen promenerade vi till Espresso House som tagit över Coffehouse by Georges lokaler, vilket vi inte gillar.
---
Där satt vi i två timmar som bara flög förbi och diskuterade allt från förhållande till Mayaindianer. Sen tog vi en promenad till Combination där vi inhandlade en rutig jacka med pälskrage till Niklas, den var sjukt snygg och jättemycket Niklas och jag vet att det låter som en skum kombo, jackan är bakgrunden till dagens rubrik.
---
Efter kombination blev det en tur till en annan Esph där vi fikade i ytterligare en timme och där joinade även Johan. Sedan åkte jag på måndags-middag hos mormor innan jag tillslut landade hemma igen.
---
Imorgon blir det shoppingtur med Nyberg, ska hitta en perfekt sliten halvstor konjaksfärgad skinnväska. Har en inre bild framför mig.