torsdag, januari 03, 2008

effektiv dag.

Dagen började med att handla skor åt Filip och byxor åt mamma. Det var lugnt i sig tills minstingen Christian fick utbrott på ett sätt som bara en tvååring kan. Han började klättra i skyltfönster, skulle "hjälpa till" och drog ner allt han kunde från hyllor för att snällt ge det åt en osv. När han inte fick göra detta la han sig på rygg på marken och gallskrek.
---
Senare åkte jag till stadsbiblioteket för att finslipa det sista på projektarbetet, till sällskap hade jag Andreas, Anna och Annas kompis Malin. Det tog nästan tre timmar att finslipa sju sidor. När man jag klev ut ur stadsbiblioteket insåg jag att vintern kommit. Hoppas det blir mer snö som lyser upp i vintermörkret.
---
Nu ska jag leta upp svaren på instuderingsfrågorna åt Henke, känner mig snäll som delar med mig.