måndag, januari 14, 2008

mycket sentimentalt inlägg.

Att säga hejdå idag var inte lätt, verkligen inte lätt. Man kände tårarna bränna men ville verkligen inte visa det. Om några månader sitter vi alla hemma hos Johanna och pratar om allt som hänt de sista månaderna. Allt ni upplevt i Asien och allt vi andra upplevt.
---
Men jag kommer ljuga om jag säger att jag inte kommer sakna er. Väldigt mycket också, framförallt min älskade brevbärare Kolm som gjort en stor del av hösten och framförallt hela Vasakronan perioden. Hur hade jag klarat mig i måleriet om inte du kommit på din gula cykel iförd din heta outfit? Den fick pojkars hjärta i brand. När du är back blir det åter utekvällar, fetto-dejts och nya guys med nya smeknamn att krångla till våra liv med plus att vi ska klättra in i luckan på Mobilia.
---
P.S jag tycker om er här hemma också, är mest sentimental just nu och Ciccan, jag lovar att du är den första som får veta hur det går när jag väl berättat för honom.